206. Jaaroverzicht 2012

Harrie Tiebosch overleden op 15 april 2012

Piet van Dongen op 27 december 2012 overleden

Winfred Dania op 11 januari 2012 overleden.

Helaas weet ik niet meer wie er nog meer overleden waren in het jaar 2012, want vorige weblogs van Carien Moonen waren verwijderd. Mocht er iemand weten wie dit jaar overleden is, laat mij dan weten, dan kan ik hier alsnog plaatsen.

JAAROVERZICHT 2012

Tot ongeveer half augustus 2012 verschenen drie delen IvD Variatie, verzorgd door Carien Moonen. Helaas waren ze door vervelende omstandigheden zomaar verwijderd. Het gevolg was dat honderden foto´s en teksten `spoorloos`waren. Maar gelukkig heb ik de meeste foto´s nog in de aparte map opgeslagen maar toch missen we leuke en interessante reactieteksten, geschreven door de lezers en kijkers. Erg jammer! Na half augustus was ik begonnen met nieuwe weblog met dezelfde naam. Tot mijn grote verrassing werd de weblog toch goed bekeken. Tot vandaag bijna 60.000 keer bekeken. Daarom ben ik toch tevreden ondanks karige reacties. Ik blijf gewoon doorzetten met foto´s plaatsen, zodat de dove, slechtehorende en horende mensen hiervan kunnen genieten. Sociale contacten onder elkaar vind ik wel erg belangrijk en ook bij facebook. Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie bijdrage en medewerking!

Overleden personen

Harrie Tiebosch
Op 16 april waren vele dove en slechthorende mensen geschrokken toen ze hoorden dat Harrie Tiebosch onverwachts overleden was. Eerst wou niemand geloven maar helaas was het nieuws toch waar. Onder enorme grote belangstelling werd de uitvaartmis in Den Dungen gehouden en in Uden werd hij bij besloten familiekring gecremeerd.

Piet van Dongen
Hij was oudleering van IvD en had kleermaker-opleiding gevolgd en later werkte hij al 60 jaar als technische directeur bij zijn busbedrijf. Lees verder op lognummer 204

Winfred Dania
Hij was vroeger oudleerling van IvD en op 11 januari 2012 stierf hij op het eiland Bonaire op zijn 60 jarige leeftijd. Lees verder bij lognummer 115 (IvDVariatie 1)

YSBRANDT GALAMA echtgenote van Dora Wientjes, van haar heb ik helaas geen foto en zij is in de zomer 2012 overleden.

Laten we op de laatste dag van het jaar nog eventjes aan overleden personen denken....

Tenslotte wens ik jullie nog fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Jan Keizer